6 sfaturi pentru a crea continut interactiv pentru audienta dvs. pe social media - Xposed Agency

Promovare Online

6 sfaturi pentru a crea continut interactiv pentru audienta dvs. pe social media

6 sfaturi pentru a crea continut interactiv pentru audienta dvs. pe social media | Xposed Agency

Este timpul ca marketerii sa realizeze ca daca nu interactionezi cu publicul tau in mod corect, risti sa ramai in urma pe social media.

Sa o spunem drept: social media nu este punctul forte al companiei dvs.

Pentru a va impulsiona afacerea pe retelele de socializare, este nevoie de mai mult decat sa vorbiti doar despre marca dvs. Acei 3,8 miliarde de utilizatori activi nu isi petrec timpul online pentru a trece prin continut nediferentiat care abia le vorbeste. Si daca faceti doar reclame unilaterale, exista sanse mari sa va pierdeti in timpul scrolling-ului.

Odata cu scaderea constanta a atentiei oamenilor, concurenta printre marketeri este in continua crestere, acolo unde numai continutul interactiv poate reprezenta o sansa de a deschide ochii publicului tinta.

Continutul care spune o poveste, vorbeste publicului, in timp ce invitarea la interactiune este o necesitate a prezentului in universul de marketing social. Analizand istoria intreprinderilor in social media, este destul de evident ca continutul interactiv rezoneaza mai bine utilizatorii.

Ei bine, exista si cateva motive semnificative pentru care afacerile pot incepe sa creada in crearea de continut interactiv.

Sa le trecem in revista:

  • Rata de engagement mai mare
  • UX imbunatatit
  • Mai usor share-uibil
  • Statistici relevante

Cu suficiente motive pentru a oferi o valoare unica utilizatorilor dvs., sunt sigura ca trebuie sa incepeti producerea de continut interactiv.


Cum sa incepi sa creezi continut interactiv?

 

Construieste o strategie

Pentru a nu ajunge la crearea de continut static, aveti nevoie de o strategie bine realizata pentru a atrage atentia utilizatorilor. Astazi, social media este saturata de continut de marca si pentru a iesi in evidenta, trebuie sa incepeti cu listarea in jos a tipului de continut pe care doriti sa il partajati pe social media.

Sa tineti cont de modul in care fiecare tip de continut va ajuta audienta este dificil uneori, iar atunci cand se intampla acest lucru, doar faceti 2 pasi inapoi. Incepeti cu enumerarea avantajelor pe care doriti sa le obtina utilizatorii din continutul marcii dvs. si apoi puneti la punct o strategie care reflecta oferirea de beneficii similare.


Lasa instrumentele sa te ajute

Ei bine, lumea digitala are tot ceea ce poti cere ca afacere pe retelele de socializare. Dar inainte de asta, trebuie sa reusiti sa faceti utilizatorii sa va citeasca continutul.

Incepeti sa zgariati suprafata si, daca este necesar, sa utilizati instrumente precum Adobe Spark, Canva, Fotor, etc., pentru a crea continut interactiv pentru platformele respective. Mai mult, puteti utiliza, de asemenea, o gramada de instrumente de postare pe retelele de socializare pentru elimina problema cu postarea utilizand un calendar de social media ce programeaza postarile.

Intr-o lume in care 93% dintre marketeri au convenit ca continutul interactiv este eficient in educarea cumparatorilor sai, ratarea chiar si a unei singure oportunitati este o pierdere. 


Hai sa atragem atentia

Acum ca aveti o strategie bine planificata, trebuie sa faceti un pas mai departe spre a oferi o experienta interactiva in social media. Lumea social media se misca intr-un ritm rapid si pentru a pune in valoare arta continutului interactiv, afacerile trebuie sa obtina atentia publicului tinta.


Cele mai bune sfaturi pentru crearea de continut interactiv pentru social media

 

Adapteaza continutul la audienta ta

Inainte de a plonja direct in crearea de continut, puneti-va cateva intrebari de genul:

Ce tip de public serveste afacerea mea pe retelele de socializare?

Pentru audienta ce scrolleaza rapid in mijlocul programului aglomerat, infograficele pot fi cel mai bun mod de a oferi continut. Daca produsul dvs. este atragator estetic, atunci imagini / videoclipuri sau chiar GIF-uri pot fi o alegere excelenta.

In timp ce 82% dintre consumatorii digitali se bucura de citirea blogurilor de afaceri, acest lucru poate fi un mare succes daca este utilizat cu continut relevant. Ei bine, nu exista definitii despre ceea ce functioneaza, astfel incat poti doar sa incerci si sa vezi rezultatul.

Daca nu sunteti sigur ce fel de public aveti, faceti eforturi in crearea de teste si sondaje care va pot atrage publicul tinta. Acest lucru va poate ajuta sa aflati de unde provine publicul dvs. si ce cauta.

Starbucks vizeaza in mod interactiv publicul sau cu o intrebare care ii determina pe utilizatori sa ia masuri si sa raspunda la intrebarile din story-urile de pe Instagram. O astfel de incercare poate ajuta o marca sa obtina mai multe feedback-uri si informatii despre clienti.


Intreactioneaza prin infografice

Infografica a avut cea mai semnificativa crestere a consumului in randul marketerilor B2B din ultimii patru ani – acum la 65%. Insa, odata cu concurenta rasunatoare, afacerea dvs. trebuie sa creeze infografice interactive.

Daca sunteti inca confuz, concentrati-va doar pe crearea unui infografic care poate opri utilizatorul din scroll-ing si sa solicite un raspuns din partea acestua. Atunci stii ca ai produs un continut interactiv.

Coca-Cola, demonstreaza strategia sa de dezvoltare a produselor si logo-ului printr-un infografic care comunica informatiile in cea mai scurta forma.


Comunica prin video-uri

Videoclipurile sunt cunoscute ca fiind cele mai interactive continuturi de pe social media, iar utilizarea acestora creste in fiecare zi. Videoclipurile sunt continutul cel mai solicitat pe social media, atunci cand vorbim despre potentialul pe care il are pentru companii.

Putine statistici trebuie notate cu caractere aldine in timp ce cream continut video, adica, persoanele au o sansa de 1,5 ori mai mare sa vada videoclipuri pe telefoanele lor mobile. Aceasta informatie necesita sa faceti videoclipuri mai prietenoase pentru a ajunge la un potential public care utilizeaza telefonul mobil.

Un videoclip al unei retete de desert publicate de @buzzfeedtasty pe Instagram a reusit sa aiba peste 1.3 milioane views. O astfel de implicare defineste in mod clar potentialul care se afla in postarea videoclipurilor pe social media.


Fa un sondaj pentru ca este interactiv!

Publicul tau este ca orice alta fiinta umana si nu te poti opri niciodata din a il cunoaste. Poll-urile si sondajele au mai multe scopuri: sa va cunoasteti publicul sau gandurile despre produsul dvs. De asemenea, va poate oferi idei valoroase care, de obicei, nu sunt disponibile prin analiza social media.

Fiind cea mai veche forma de continut interactiv, poll-urile si sondajele s-au dovedit a fi de succes pentru mai multe companii de-a lungul timpului. Poll-urile constau de obicei dintr-o intrebare, in timp ce sondajele sunt intr-o forma mai elaborata. Diferind de la business la business, puteti obtine date despre persoane reale din diferite abordari ale metodei de poll / sondaj.


Evaluarea regulata a interactiunii

In timp ce intelegeti arta interactiunii pe retelele de socializare, nu subestimati puterea de evaluare. Interactiunea poate fi temporara, dar cand evaluarea devine regulata, sansele de interactiune cresc.

Evaluarile sunt doar un alt mod de a-ti cunoaste publicul prin a pune intrebari care induc actiune si implicare.

Evaluarile sunt considerate cea mai eficienta sarcina in crearea de continut interactiv. Asadar, marketerii se straduiesc sa faca din aceasta o situatie win-win atat pentru marci, cat si pentru public.


Implica-ti publicul prin continut interactiv

Una dintre cele mai usoare si totusi cele mai puternice metode de a crea continut interactiv pe retelele de socializare este sa va prezentati followerii.

Este dovedit ca etichetarea utilizatorilor poate ajuta la obtinerea mai multor aprecieri si comentarii. De ce? Cand iti faci followerii o parte din story, acestia se vor simti apreciati si potentialii followeri  vor fi incurajati sa te urmareasca.

KEAP isi invita clientii sa isi impartaseasca gandurile cu privire la serviciile lor si sa creeze video-uri scurte. Majoritatea consumatorilor moderni considera continutul video  mai interactiv. Astfel, followerii sunt mai susceptibili sa le placa postarile si sa le comenteze.

Daca nu aveti bugetul pentru a crea video-uri sau clientii nu doresc sa apara in acestea, nu este o problema. Puteti gasi fotografii relevante si sa le recompuneti pentru profilurile de social media, punand citatele clientilor pe imagini.

Marketingul interactiv de continut exista in lumea marketingului de mult timp si este aici pentru a ramane. Cu teoria si instrumentele potrivite disponibile, crearea de continut interactiv nu ar trebui sa fie un obstacol.


Alege sa lucrezi cu noi pentru a iti creste business-ul. Oferim atat servicii de Creare Site de Prezentare, cat si de Creare Magazin Online.

Ideea ta conteaza