Aplicatii mobile: Cum sa creati un plan de afacere perfect - Xposed Agency

Dezvoltare Aplicatii Mobile

Aplicatii mobile: Cum sa creati un plan de afacere perfect

Aplicatii mobile: Cum sa creati un plan de afaceri perfect | Xposed Agency

Aveti o afacere fara aplicatie mobila? 

Sunteti un start-up?

Legacy Enterprise?

Firma mijlocie?

Ar putea fi orice dimensiune, orice domeniu de munca si orice numar de angajati.

Trebuie sa fi avut cel putin o discutie despre a avea o aplicatie pentru afacerea dvs. Aceasta aplicatie poate sau nu sa aiba un impact direct asupra afacerii dvs., mai ales in ceea ce priveste relatia cu consumatorii dvs. Aceasta aplicatie poate fi doar pentru echipa dvs. interna sau intregul model de afaceri ar putea fi bazat si sa fie dependent de aceasta aplicatie.

Dar, cu siguranta ati discutat despre ideea de a avea o aplicatie.

A spune ca aplicatiile mobile sunt viitorul acestei lumi dependente de smartphone-uri, e putin spus. Nu ne credeti. Uitati-va la cifre.

In primul trimestru al anului 2020, utilizatorii Android au avut acces la 2,56 milioane de aplicatii. App Store-ul Apple a fost al doilea ca marime, cu aproape 1,85 milioane de aplicatii disponibile pentru iOS.

Acestea fiind spuse, intreprinderile de acum, indiferent de dimensiunea lor sau in ce industrie functioneaza, fac brainstorming cu idei potentiale de dezvoltare a aplicatiilor. Dar, trebuie sa va amintiti faptul ca ideea nu este suficienta pentru a incepe procesul de dezvoltare a aplicatiei!

O idee geniala poate fi fundamentul pentru a merge mai departe, dar este la fel de important sa lucrati la un plan de afaceri pentru aplicatii mobile care sa ofere o structura adecvata. Nu este suficient doar sa ai o idee stralucita pe care vrei sa o executi, ceea ce face ca un plan de afaceri sa fie important.

Nu, nu te simti coplesit, te ajutam noi!


Sa incepem cu inceputul; ideea de aplicatie

Gandeste-te la asta. Ideea dvs. este fundamentul intregului proces de dezvoltare a aplicatiei. Asadar, este extrem de important sa va asigurati ca ideea dvs. este solida si bine gandita. Scoateti intreaga echipa la inaintare si incepeti sesiunile de brainstorming. Cea mai buna idee aici ar fi sa ai oameni din diverse domenii care sa ofere idei si perspective, astfel incat aplicatia ta sa fie potrivita pentru a intra pe piata. Fiecare set nou de ochi care vizualizeaza aplicatia va oferi feedback valoros si informatii despre o mai buna dezvoltare a ideii, la randul sau, rezultand o mai buna dezvoltare a aplicatiei.

Pe de alta parte,


Identifica problema pe care vrei sa o rezolvi

Serios, intreaba-te

Ce lacuna umpleti?

Ce problema rezolvati?

Gasiti locul unde aplicatia dvs. se potriveste.

Ca tot veni vorba,


Identificati-va USP-ul (Unique Selling Proposition)

Este aplicatia dvs. prima de acest gen dezvoltata vreodata? Sau aveti concurenta?

Oricum ar fi, este important sa intelegeti si sa stabiliti USP-ul aplicatiei dvs. Trebuie sa aveti un raspuns clar la care va fi factorul care va face aplicatia sa iasa in evidenta fata de restul, stabilind astfel in mod clar USP-ul dvs.

Ok, acum ce urmeaza?


Intelegerea marketingului si analiza in aplicatie

Faceti analiza pietei pentru planul dvs. de afaceri. Efectuati o scanare a pietei pentru a obtine o analiza cuprinzatoare a pietei. Aceasta analiza este realizata pentru a intelege fiecare aspect al pietei pe care intrati. Din punct de vedere al concurentei pana la comportamentul consumatorului.

O analiza de piata va ajuta cu gasirea aplicatiilor similare si a concurentei existente.

Este un obicei bun sa cercetati aplicatii concurente. Aflati ce a mers bine sau nu cu acele aplicatii. Este simplu: nu repetati aceleasi greseli!

Aplicatiile terta parte, cum ar fi App Annie si Sensor Tower, ajuta, de asemenea, la analize care pot permite sa intelegeti dimensiunea pietei si concurentii cu care va confruntati.


Colectati si intelegeti datele din app store-uri

Studiul acestor date ajuta la intelegerea tipului de aplicatii care apar in versiunile cu plata si gratuite.

Datele din magazinele de aplicatii ajuta, de asemenea, la intelegerea recenziilor si la cunoasterea a ceea ce le place si / sau nu oamenilor sau, in esenta, a perceptiei generale asupra unei aplicatii.


Care este marimea pietei?

Ultimul pas al analizei pietei. Intelegeti cat de mare sau mica este piata dvs. potentiala. Acest lucru va ajuta sa intelegeti pozitia potentiala a aplicatiei dvs.


Grupul tinta

Identificati grupul tinta

Se explica de la sine. Dar foarte crucial.

TG-ul (grupul tinta) definit va ajuta, de asemenea, cu elementele UX si UI ale aplicatiei dvs., pe baza preferintelor publicului. Uneori, acest lucru poate avea impact si pe platforma pe care alegeti sa va lansati aplicatia, de exemplu, daca majoritatea TG dvs. sunt utilizatori de Android, atunci va avea sens sa lansati mai intai aplicatia pe Android.


Analizati preferintele grupului tinta

Ce le place si ce nu le place? Esential pentru diferite aspecte ale procesului de dezvoltare a aplicatiei, cum ar fi interfata cu utilizatorul. Acest lucru va fi util si atunci cand lucrati la strategia dvs. de marketing.


Aplicatia mobila

Pune pe hartie conceptul final pentru aplicatie

La fel ca o dezvaluire mare, este logic sa descrieti exact conceptul final. Acesta va include caracteristicile cheie ale aplicatiei dvs., impreuna cu USP. Este important sa aveti acest concept final pregatit pentru a incepe procesul de dezvoltare al aplicatiei.


Defineste experienta in aplicatia mobila

Acum veti trece la proiectarea experientei reale in aplicatie. O solutie tangibila pentru a-ti scoate la iveala ideea. Acest lucru se poate face printr-un desen pe hartie, proiecte digitale etc. Ideea este sa oferiti o imagine experientei pe care incercati sa o oferiti potentialului dvs. Consumator.


Clarifica obiectivele aplicatiei

Trebuie sa va stabiliti obiectivele, ca parte a planului dvs. de afaceri pentru aplicatia mobila. Aceste obiective pot varia de la ceea ce incearca sa rezolve aplicatia, pana la locul in care doriti sa fie aplicatia peste 5 ani. A avea obiective clare ofera o viziune clara si ajuta procesul de dezvoltare a aplicatiei.


Bugetul

Costul dezvoltarii aplicatiei

Probabil cel mai crucial aspect al oricarui plan de afaceri pentru bugetarea aplicatiilor mobile. In acest stadiu, este o idee buna sa stati cu dezvoltatorul dvs. si sa calculati efectiv costul dezvoltarii aplicatiei dvs. mobile, bazandu-va pe ideea, conceptul, platforma si experienta aplicatiei.

Dezvoltatorii si experienta lor ajuta la plasarea unei imagini in aplicatia dvs., ajutand astfel la costul dezvoltarii aplicatiei. De asemenea, aflati costul intretinerii. Este important sa intelegeti costul intretinerii. Acesta include o functionare lina a aplicatiei dvs. si actualizari regulate etc.


Care va fi costul de operare al aplicatiei?

Trebuie sa tineti cont de costul de operare. Pentru asta, veti lucra pentru a va intelege necesarul de forta de munca, cheltuielile zilnice etc.


Care sunt costurile de marketing?

Trebuie sa definiti solutii si strategii de marketing pentru a asigura succesul unei aplicatii. Aceasta etapa se va suprapune cu etapa strategiei dvs. de marketing, deoarece un buget de marketing poate fi alocat numai dupa finalizarea strategiei de marketing.


Strategia de marketing

Descopera profilul utilizatorului

Definiti profilul utilizatorului dvs. Este posibil sa aveti mai multe tipuri de utilizatori si, prin urmare, este mai bine sa-i definiti cat mai detaliat posibil.

Pot fi definiti pe baza – varstei, ariei geografice, sexului, venitului, ocupatiei, starii civile etc.

Odata cu aceasta, trebuie sa lucrati si la analiza datelor psihografice, cum ar fi – hobby-uri, utilizarea aplicatiilor, cunostinte tehnice, site-uri / aplicatii preferate etc.


Care este strategia de atragere a utilizatorilor in aplicatie?

Cum intentionati sa castigati clienti? Deosebit de crucial pentru o noua lansare, un bun obicei este sa valorificam datele pentru a intelege comportamentul consumatorului, intelegand astfel oportunitatile de marketing disponibile. Acest lucru va asigura ca incercarile dvs. de marketing ajung la consumatorul dvs. exact cum doriti.


Care sunt metricii cheie ai aplicatiei?

Definiti valorile exacte. Ce va defini succesul campaniei dvs. de marketing? Ce rezultate cautati? Care vor fi indicatorii exacti care vor arata ca strategia dvs. de marketing functioneaza?


Echipa

Gasiti echipa potrivita si partenerul potrivit

Sunt sanse sa aveti deja un partener si o echipa potentiala care sa lucreze cu dvs. Cu toate acestea, este foarte important sa va asigurati ca aveti echipa potrivita si partenerul potrivit.

Acest lucru va face sau va intrerupe cu adevarat intregul proiect sau aplicatia dvs. O echipa buna si un partener pe aceeasi pagina cu care va veti determina succesul sau esecul.


Analizati experientele din trecut

Experientele anterioare nu doar ajuta la aducerea cunostintelor si eticii muncii, ci si la determinarea viitorului aplicatiei, cu experienta.


Impactul asupra potentialilor investitori

La un moment dat, veti cauta finantare si veti ajunge la potentiali investitori. Investitorii se intereseaza de parteneri si de echipe inainte de a lua o decizie finala. De obicei, ei analizeaza experientele din trecut, soliditatea ideii si abilitatile echipei.


Fondurile

Care este modelul de afaceri si strategia de monetizare a aplicatiei?

Intreaba-te pe tine insuti:

Cum intentionati sa castigati bani din aceasta aplicatie? Care sunt optiunile tale?

Publicitate in aplicatie, achizitii in aplicatie, Freemium, publicitate bazata pe stimulente si modele de abonament lunar sau anual.

Alegerea acestor optiuni va varia in functie de aplicatia pe care intentionati sa o realizati. De asemenea, puteti alege sa taxati utilizatorii pentru o singura descarcare. Aici va ajuta analiza de piata si personalitatea consumatorului.


Analizeaza costurile aplicatiei

Bugetului dvs. va va oferi o imagine clara a cat de mult va puteti auto-sustine si de cat de multa finantare va fi nevoie. Gasiti raspunsuri clare!

Am spus-o odata si o vom spune din nou, simpla obtinere a unei idei nu este suficienta pentru procesul de dezvoltare a aplicatiei.

Asigurarea unui plan de afaceri bine elaborat este singura modalitate de a parcurge un proces de dezvoltare a aplicatiilor mobile.

Dezvoltarea aplicatiei va suferi multe faze si va evolua pe masura ce procesul continua, iar planul de afaceri pentru aplicatia mobila va va asigura ca aveti o structura clara la care sa va referiti.


Alege sa lucrezi cu noi pentru a iti creste business-ul. Oferim atat servicii Dezvoltare Aplicatii Mobile, Creare Site de Prezentare,  cat si de Creare Magazin Online.

Ideea ta conteaza