Branding: 7 strategii eficiente - Xposed Agency

Design

Branding: 7 strategii eficiente

Branding: 7 strategii eficiente | Xposed Agency

 

Ati dezvoltat in cele din urma o aplicatie draguta bazata pe o idee grozava (si unica) despre care stiti ca va atrage multi utilizatori. Ce urmeaza? Cum intentionati sa atrageti clientii in aplicatia dvs.?

Aici intervine termenul de branding pentru aplicatii mobile. Promovarea unei aplicatii mobile nu ar trebui sa fie doar promovarea unui serviciu sau a unui produs, ci ar trebui sa se concentreze pe stabilirea si promovarea unui brand, marca dvs.

Brandingul se refera la adaugarea unei atingeri personale, a unui element uman si a sensului aplicatiei. Aplicatia dvs. mobila ar trebui sa poata spune utilizatorilor care este forta din spatele unui anumit serviciu. Apropo, esti tu.


Strategii de top: branding pentru aplicatii mobile

Iata cateva dintre cele mai bune strategii de branding pentru aplicatii mobile pe care le puteti utiliza pentru brandingul eficient al aplicatiilor dvs. noi (sau existente).


Centrati-va pe utilizator

Sunt aici avand in vedere ca dezvolti sau ai dezvoltat o aplicatie pentru utilizator si nu pentru tine. Si atunci cand aplicatia este despre utilizator, ar trebui sa fie facuta numai pentru utilizator.

Ar trebui sa incepeti sa acceptati faptul ca nu este vorba despre ceea ce va place, ci despre ceea ce doresc clientii vizati. Pe asta ar trebui sa se bazeze proiectarea aplicatiei dvs.

Faceti cateva cercetari si brainstorming pentru a afla ce cauta publicul dvs. tinta si apoi concentrati-va pe construirea unui brand care sa respecte aceste cerintele utilizatorilor. Dupa ce aveti o idee destul de buna despre ceea ce doreste utilizatorul dvs., veti putea crea un brand mai bun in consecinta.


Verifica-ti concurenta

Indiferent cat de unica este ideea dvs., exista posibilitatea ca altcineva sa lucreze deja sau sa fi incercat anterior acest concept. Cautati acest lucru si aflati ce greseli au facut si de ce aplicatia lor a esuat.

De asemenea, verificati aplicatiile concurente din aceeasi industrie pentru a obtine sugestii de design si functionare de la acestea.

Faceti cateva cercetari despre aplicatiile care ofera aceleasi servicii sau servicii similare cu dvs. si notati lucrurile care va plac si care nu va plac la acestea.

Acest lucru nu este pentru a construi un brand ca al lor, ci pentru a va asigura ca creati o aplicatie unica. Aceasta strategie de branding pentru aplicatii mobile functioneaza chiar si pentru promovarea in afara paginii a aplicatiilor dvs.


Indeparteaza-te de normal

Designul este o parte importanta a aplicatiei dvs. Asigurati-va ca il pastrati unic, proaspat si modern. Evitati sa folositi aceleasi clisee vechi ca becurile pentru idei, scrisori pentru e-mail etc.

Daca oferiti ceva diferit prin intermediul aplicatiei dvs., acesta ar trebui sa se reflecte si in designul aplicatiei. Petreceti ceva timp facand cercetari sau angajati un designer bun pentru a obtine niste modele care se lipesc.

Este la fel de important ca sigla si imaginile marcii dvs. sa fie relevante, dar acest lucru nu ar trebui sa va impiedice sa faceti experimente. La urma urmei, utilizatorii sunt mai mult decat primitori la idei si designuri noi. Proiectele imaginilor trebuie sa fie, de asemenea, curate, simple si interesante.


Pictograma aplicatiei

O greseala pe care o fac majoritatea companiilor de aplicatii este folosirea siglei de afaceri existente, asa cum este, si pentru pictograma aplicatiei. Acest lucru, desi nu este gresit, nu este recomandat. Ar trebui sa intelegem ca pictograma unei aplicatii nu este aceeasi cu sigla site-ului web, diferenta majora fiind ca logo-urile sunt scalabile. Pot fi de orice forma sau dimensiune.

Pe de alta parte, ar trebui creata o pictograma a aplicatiei special pentru fiecare rezolutie posibila. Proiectarea pictogramelor trebuie realizata in functie de sistemele care le vor afisa.

De asemenea, ar trebui sa functioneze bine la orice dimensiune. Acesta este motivul pentru care majoritatea aplicatiilor evita sa utilizeze text in pictogramele lor, deoarece nu raspund bine la modificarile rezolutiei.


Luati-o incet

In loc sa va grabiti proiectantul sa creeze rapid designul, ar trebui sa o luati mai incet pentru a va putea concentra corect pe fiecare aspect al procesului de dezvoltare a aplicatiei.

Fiecare etapa a procesului de dezvoltare este mult prea importanta pentru a fi omisa. Este crucial sa acordati procesului de proiectare suficient timp si efort daca nu doriti ca aplicatia dvs. sa esueze. Lucrurile pe care le omiteti acum va pot deranja pe termen lung.


Prima impresie conteaza

Indiferent ce credeti, multi utilizatori vor judeca in continuare aplicatia dvs. dupa coperta (sau prima pagina / ecran). Chiar daca nu, este recomandat sa creati un aspect exterior perfect pentru aplicatia dvs.

La urma urmei, este primul lucru pe care il va vedea un utilizator cand iti deschide aplicatia si nu ai vrea sa aiba o impresie proasta.

Aplicatiile mobile au un avantaj in aceasta privinta, deoarece primesc un ecran suplimentar inaintea paginii de pornire, prin care puteti spune instantaneu utilizatorilor despre ce este aplicatia si ii puteti convinge de ce ar trebui sa o foloseasca. Prin urmare, este important sa acordati suficient timp si efort pentru a construi un ecran de pornire centrat pe produs, o pagina de pornire si o pagina de conectare.


Simplu este frumos

Cel mai bun mod de a crea o aplicatie usor de utilizat este sa o simplificati. O idee sau un design care vi se pare simplu ar putea sa nu aiba sens pentru utilizator. Orice idee de aplicatie noua este de obicei complexa, confuza si irelevanta si nu functioneaza in lumea reala.

Cand intentionati sa dezvoltati noua aplicatie mobila, primul lucru pe care ar trebui sa-l faceti este sa rafinati ideea intr-un design simplu, aplicabil si de neuitat.

Majoritatea acestor lucruri sunt destul de simple si chiar evidente, dar deseori ignorate. Urmati aceste strategii de branding pentru aplicatii mobile! De ce? Pentru a imbunatati versatilitatea si usurinta utilizarii aplicatiei dvs. si pentru a crea o mai buna constientizare a marcii in randul publicului tinta.


Alege sa lucrezi cu noi pentru a iti creste business-ul. Oferim atat servicii de Dezvoltare Aplicatii Mobile, Creare Site de Prezentare,  cat si de Creare Magazin Online.

Ideea ta conteaza