Brandul: relansarea pe social media - Xposed Agency

Promovare Online

Brandul: relansarea pe social media

Cum sa iti relansezi brandul pe social media | Xposed Agency

Brandurile isi regandesc deseori actiunile pentru a oferi o experienta mai buna pentru utilizatorii lor. Acestea fac ajustari in mod continuu pentru a iesi in evidenta fata de alte marci si pentru a se conecta mai bine cu publicul lor.

Deci, daca doriti sa vizati o noua piata, sa lansati un produs nou sau sa va prezentati noul design al brandului, dorim sa va ajutam sa urmati un plan de relansare a marcii care functioneaza efectiv. Orice, de la o simpla actualizare a logo-ului pana la un makeover complet, faceti o campanie de proportii mari in jurul ei si permiteti tuturor sa faca parte din ea!

Reinventarea marcii dumneavoastra este o strategie inteligenta pentru a ramane relevant, dar asigurati-va ca puteti garanta o tranzitie lina pentru followerii vostri. Schimbarile bruste nu vor fi acceptate usor.

Marketerii s-au bazat mult timp pe un canal principal pentru a se relansa si acesta este social media. Datorita popularitatii sale, social media este locul perfect pentru a  va relansa. Acestea fiind spuse, vom trece in revista cateva detalii cheie pentru ca relansarea brandului dumneavoastra pe retelele de socializare sa fie facuta ca un adevarat profesionist:


Luati in considerare timing-ul

Evitati orele aglomerate, vacantele sau evenimentele mari in care pur si simplu nu veti primi multa atentie din partea adeptilor dumneavoastra. De asemenea, fa-ti cercetarile astfel incat sa iti poti viza publicul tinta si cine stie poate vei descoperi si potentiali clienti. Acest lucru implica noi cercetari despre clienti, cunoasterea lor din nou. Evitati sa credeti ca aveti deja o idee clara despre cine este clientul dumneavoastra, exista intotdeauna timp pentru a invata ceva nou.


Stabiliti-va obiectivele pentru brandingul pe social media

Alege-ti obiectivele specifice in functie de ce relansezi. Astepti noi urmaritori? Clienti noi? O crestere a vanzarilor? Scrieti-le si ganditi-va la o estimare la care doriti sa ajungeti dupa sau in timpul acestei relansari.

Dupa ce ati terminat cu relansarea, faceti-va timp sa revizuiti aceste obiective si sa vedeti daca puteti numi campania ca fiind una de succes si sa aflati care au fost cele mai bune strategii folosite.


Planificati un calendar de content pentru brandul dumneavoastra

Este foarte important sa faceti o planificare a continutului vostru care va fi lansat si sa puteti face o cronologie detaliata cu aceasta. Acest lucru este foarte important pentru strategia dumneavoastra, nu sariti acest pas. Ganditi-va la tot ceea ce ar trebui sa luati in considerare si in ce ordine si timp intentionati sa il aplicati:


Imaginile produselor

Realizati imagini frumoase pentru a arata cele mai bune functii ale produsului dumneavoastra! Arata-ti noul brand cu mandrie pe produsele si serviciile tale si impartaseste-le cu followerii tai folosind imagini ireprosabile.


Descrierile produselor

Cunoasterea generala SEO poate fi foarte benefica aici. Ar trebui sa va faceti o idee despre ce termeni veti viza in relansare si folositi acesti termeni exacti pentru descrieri, titluri si multe altele pentru a obtine un nivel mai ridicat pe motoarele de cautare.


Descrieri Social Media si Hashtaguri

Ganditi descrieri pentru fiecare retea de socializare si luati in considerare regulile lor pentru lungime. Creati un hashtag si faceti-l mai atragator. De asemenea, sunt foarte utile pentru a urmari succesul lansarii marcii dumneavoastra. Consultati continut generat de utilizator, implicati-i pe folowerii dumneavoastra., urmariti cu atentie mentiunile si comentariile si ramaneti receptivi pe retelele de socializare.


Campanie de e-mailuri

O campanie de e-mailuri poate fi cel mai lucru pe car il puteti face pentru a va anunta followerii sau clientii ceea ce planuiti sa faceti. Oferiti reduceri speciale, explicati de ce faceti o astfel de transformare. Creati o campanie in jurul relansarii dvs., dar evitati si sa fiti spammy. Nu dorim ca urmatorii tai sa nu te mai citeasca.


Reclame si apeluri la actiune

Proiectati anunturi si reclame video atragatoare pentru a va planifica o campanie platita pentru a va ajuta la relansare. Este intotdeauna un lucru bun sa folosesti atat continut organic, cat si platit, deoarece ambele pot avea o abordare diferita.


Postari pe blog

Daca ai invatat ceva important, impartaseste-ti cunostintele in timpul acestui proces. Ofera-le urmaritorilor tai continut relatabil, le place sa citeasca asta. Creeaza o legatura intre ei si brandul tau.


Creeaza infografice ce pot fi share-uite

Realizati design-uri dragute, utile, pe care followerii dumneavoastra sa le gaseasca utile si sa le share-uiasca pe propriile feed-uri.

Asadar, din nou, aveti nevoie de o cronologie detaliata care sa spuna cand toate acestea vor fi live. Orice ai face, este legat expunerea marcii, asa ca fa-o bine!


Creati un buzz pentru relansarea in social media

Fa zgomot cu teaserele de dinainte de lansare, posteaza si creeaza numaratori inverse. Dar nu dezvalui prea multe! Tine-ti urmaritorii pe muchie de cutit. Giveaway-urile va ajuta sa cresteti interesul acordat relansarii brandului dvs., dar aveti grija sa nu exagerati, la fel si cu concursurile pe care le organizati in timp ce colaborati cu alte brand-uri. Poate recurgeti la un mic schimb de influenceri? Uitati-va la modul in care National Geographic este super faimos pentru concursurile sale. Folositi story-urile pentru a nu va incarca feed-ul cu anunturi temporare.


Urmareste-ti analiticele

Invatati din propriile succese si esecuri pentru lansarile viitoare. Urmariti-va numerele. Este timpul sa extragem acele obiective pe care ni le-am propus anterior si sa verificam efectiv modul in care analizam ce continut s-a descurcat mai bine, in ce zile, pe ce platforme de socializare. Acest lucru este foarte util, astfel incat data viitoare veti avea  formula mai buna.


Tranzitia clientilor existenti

Trimiteti clientilor deja existenti e-mailuri informative inainte de lansare. Spune-le de ce ai decis sa faci o relansare. Oferiti exemple clare si instructiuni despre cum va decurge tranzitia. Ii puteti stimula oferind reduceri limitate. Utilizati videoclipuri explicative pentru a va face atractiv vizual.


Fa-o ca brandurile mari de pe social media

Exista cu siguranta multe modalitati de a face o relansare pentru brandul dvs. Credem ca sfaturile anterioare va pot ajuta cu adevarat sa faceti acest lucru in mod corect cu brandul dumneavoastra.

Fii mereu cu ochii pe clientii existenti inainte de a-i prospecta pe cei noi. Realizati o planificare a intregului continut pregatit pentru a fi lansat ca parte a strategiei voastre de relansare si creati o cronologie din ea.

Luati in considerare cel mai bun moment pentru a obtine cat mai multa atentie de la followerii dumneavoastra.Urmariti analiticele dumneavoastra pentru a observa ce functioneaza cel mai bine pentru marca voastra si obtineti formula secreta pentru ocaziile viitoare!


Alege sa lucrezi cu noi pentru a iti creste business-ul. Oferim atat servicii de Creare Site de Prezentare, cat si de Creare Magazin Online.

Ideea ta conteaza