Crearea Logo-ului Potrivit - Xposed Agency

Design

Crearea Logo-ului Potrivit

Crearea Logo-ului Potrivit

Cunoaşteţi brandul

Înainte de a vă decide să vă proiectaţi logo-ul, asiguraţi-vă că vă înţelegeti brand-ul. Ţineţi cont de faptul că logo-ul trebuie să ajungă la un anumit grup de persoane, care reprezintă piaţa ţintă şi clienţii vizaţi.

Deci, notaţi-vă ce înseamnă afacerea, marca şi piaţa dvs. Aflaţi care este ideologia mărcii şi ce aşteptări conţine pentru viitor. Cunoaşteţi şi personalitatea brandului. Este o marcă mai moale sau un brand dur în ceea ce priveşte tonul său. Care este modul în care doreşte să se proiecteze în mijlocul pieţei şi clienţilor săi.

Toate aceste detalii trebuie să fie pregătite în prealabil. Aceste informaţii vă vor servi ca un ghid pentru a vă crea design-ul logo-ului. Veţi alege elementele logo-ului având în vedere informaţiile despre marca dvs.


Reflectă natura afacerii dvs.

Asiguraţi-vă că sigla dvs (logo-ul) este pe deplin capabilă să reprezinte afacerea dvs. Culorile şi imaginile folosite în logo-ul dvs. trebuie să se alinieze cu afacerea pe care o desfăşuraţi şi cu produsele sau serviciile pe care le furnizaţi.

Atunci când un logo se aliniază cu afacerea dvs., acesta va crea o identitate de marcă pentru compania dvs. pe piaţa concurenţială. Clienţii vizaţi vor primi, de asemenea, mesajul dvs. atunci când designul reflectă afacerea dvs. şi valorile sau atributele acesteia.

Deci, indiferent dacă proiectaţi sau reproiectaţi logo-ul companiei dvs., luaţi în considerare aceste trei sfaturi importante, pentru a vă stabili afacerea într-o piaţă competitivă.


Impresia este crucială

Design-ul logo-ului dvs. ar trebui să facă o impresie de durată pe piaţă şi asupra clienţilor. Doar o privire la sigla dvs. este suficientă pentru a fascina oamenii.

Logo-ul funcţionează pentru o companie prin atragerea clienţilor din nou şi din nou, odată ce aceştia şi-au format o bună impresie asupra design-ului. Pentru a crea o impresie, asiguraţi-vă că logo-ul dvs. este unic, ceea ce înseamnă că designul său ar trebui să se bazeze pe un concept nou, astfel încât să se evidenţieze în mulţimea de logo-uri de pe piaţă.

Sigla trebuie să fie, de asemenea, mai bună ca design decât cea a concurenţilor dumneavoastră.


Utilizaţi culorile într-un mod specific

Culorile joacă un rol crucial în determinarea mesajului mărcii. De exemplu, dacă utilizaţi roşu ca o culoare principală în logo-ul dvs., acesta va trimite mesajul brandului ca fiind agresiv, pasionat şi energic. Aceasta înseamnă că marca dvs. intenţionează să vizeze clienţii tineri. Dacă albastru este culoarea principală, ea va evoca sentimentele de inteligenţă şi de comunitate.

Acesta este motivul pentru care majoritatea aplicaţiilor de socializare precum Facebook au logo-uri în albastru. Dacă doriţi să creaţi o pagină de social media, luaţi în considerare culoarea albastru pentru culoarea principală în design.

Amintiţi-vă că fiecare culoare evocă o emoţie, care devine mesajul său pentru cei care o văd sau pentru clienţi. Există o ştiinţă în spatele culorilor, pe care designerii grafici moderni o folosesc.


Alegeţi fonturile cu atenţie

Mulţi designeri nu acordă atenţie selecţiei fonturilor şi le aleg aleator. Fapt este că fonturile vorbesc despre personalitatea unui brand. De exemplu, tipul de font utilizat pentru sigla unei companii de jucării va fi cel mai probabil un scris de mână. Aceasta deoarece copiii sunt clienţii vizaţi şi doriţi să vă proiectaţi marca ca o afacere prietenoasă cu copiii.

În mod similar, dacă vreti să creaţi un logo pentru o formaţie de muzică rock, alegeţi fonturi îngroşate, care creează o personalitate puternică a trupei dvs. Deci, asiguraţi-vă că nu există o nepotrivire între tipul fonturilor pe care l-aţi ales şi personalitatea mărcii dvs. Dacă alegerea tipului nu exprima marca dvs., logo-ul va trimite semnale greşite potenţialilor clienţi.

De asemenea, evitaţi utilizarea fonturilor gimmicky. Dacă este posibil, utilizaţi propriile fonturi unice, pe care ar trebui să le creaţi special pentru logo-ul dvs. Puteţi, de asemenea, să vă gândiţi la utilizarea unor fonturi de înaltă calitate care sunt acum disponibile gratuit pe web.

Logo-uri precum Coca-Cola sunt recunoscute pentru fonturile lor personalizate. Prin utilizarea culorilor potrivite veţi crea atât logo-ul, cât şi identitatea mărcii.


Alegeţi tipul de siglă

Vă doriţi o siglă care să aibă numele companiei voastre ca şi caracteristică principală. Aceasta poate fi cea mai bună idee de logo, de fapt. O astfel de siglă este cunoscută ca logotip.

Exemple celebre de logotipuri includ logo-urile RayBan, IBM şi Coca-Cola. Dacă alegeţi să aveţi un logotip, numele companiei va fi vizibil imediat clienţilor. Aceasta înseamnă că sigla dvs. va deveni publicitatea mărcii dvs., de asemenea. Nu veţi cheltui prea mult pentru a genera publicitate mărcii dvs.

Sigla va indica numele companiei dvs. oamenilor. Întreprinderile mici, cu un buget mic de marketing utilizează de obicei logotipuri.Dar dacă alegeţi să aveţi un simbol drept siglă, aceasta va necesita să cheltuiţi o mulţime de fonduri pentru a genera conştientizarea numelui mărcii dvs. Firme cunoscute care utilizează simboluri drept logo-uri includ logo-ul Apple, care are ca simbol jumătate de măr „muşcat” ca simbol al afacerii.De asemenea, vă puteţi gândi la o siglă combinată, care să conţină atât un simbol, cât şi numele companiei.

Un astfel de logo va spune numele companiei dvs., împreună cu un mesaj de afaceri dat de simbol.

Păstraţi logo-ul simplu

Fiecare expert designer de logo-uri şi orice designer grafic vă va oferi acest sfat. Toti pun un accent deosebit pe crearea unui design de logo simplu prin serviciile de design grafic. Când vorbim despre un logo simplu, aceasta înseamnă utilizarea a una sau două culori, fonturi şi alte elemente. Cei care îl văd ar trebui să primească mesajul la prima vedere a logo-ului.

Dar dacă există prea multe culori amestecate şi fonturi sau o formă complexă a logo-ului, atunci acesta va transmite un semnal amestecat către cei care îl văd.

O siglă simplă este, de asemenea, un design uşor de memorat. Majoritatea afacerilor globale sunt reprezentate de logo-urile lor simple. Luaţi, de exemplu, sigla Nike. Este vorba de o simplă bifă. Sigla Pepsi este făcută din numai două culori. Sigla Samsung are o singură culoare. Logo-ul Apple are o combinaţie de culori ca simbol al afacerii sale. Simplitatea designului nu se limitează doar la logo-uri.

De fapt, toate produsele dvs. de design grafic, cum ar fi proiectarea de broşuri etc, ar trebui să fie, de asemenea, simple, îngrijite şi curate.Multe companii au numele lor în logo, în timp ce altele au doar o imagine. Aceste doua tipuri de logo-uri simple sunt ambele capabile să capteze pe deplin atenţia clienţilor.

Logo-ul dvs. poate avea culori şi imagini, dar publicul vizat ar trebui să poată înţelege designul. Evitaţi crearea unui logo complex, care are prea multe culori sau fonturi sau un păienjeniş de linii, deoarece un astfel de design va fi prea ambiguu. Uitaţi-vă la logo-ul Google. Logo-ul Google este cel mai simplu logo din întreaga lume.Amintiţi-vă că un design simplu devine uşor de memorat şi publicul nu trebuie să depună eforturi pentru a înţelege din nou firma şi afacerea din spatele logo-ului.

Deci, simplitatea unui logo este foarte importantă în crearea identităţii unei marci, deoarece clienţii îşi vor putea aminti compania şi afacerea cu uşurinţă.


Făceţi-l scalabil

O altă calitate a unui design bun de logo este că este uşor de scalat. Reţineţi că sigla dvs. va fi prezentată pe o varietate de anunţuri. Ar trebui să apară ca un logo impresionant în toata mass-media. Acest lucru înseamnă că, atunci când este redus la proporţii mai mari pe un panou, logo-ul ar trebui să pară impresionant. Ar trebui să devină parte a designului panoului.

Dar dacă logo-ul îşi pierde simţul proporţiei şi unele dintre elementele sale de design arată ciudat pe panou, logo-ul este un eşec. În mod similar, dacă este necesară imprimarea unui logo pe o suprafaţă mai mică, cum ar fi cea a unui produs promoţional, cum ar fi un stilou, detaliile logo-ului trebuie să fie totuşi clar vizibile.


Ar trebui să fie impresionant şi în versiunea incoloră

Un alt sfat eficient pentru a crea un design bun al logo-ului este să vă asiguraţi că este la fel de impresionant în alb şi negru. Există multe cazuri când un logo apare fără culori. Poate fi pe documente, documente fax, anunţuri de ziare, articole de papetărie şi multe alte elemente. De exemplu, un anunţ de ziar este, în general, alb-negru. Aceasta înseamnă că logo-ul dvs. ar trebui să facă o impresie durabilă celor care văd anunţul.

Unul dintre trucurile pentru a crea logo-uri care sunt impresionante în alb şi negru este să vă asiguraţi că ele arată bine doar schiţate. Când desenaţi o schiţă în creion, nu vă bazaţi pe culori. Mulţi designeri cred că logo-ul va deveni impresionant după umplerea culorilor. O modalitate mai bună este de a umple culorile numai atunci când logo-ul arată bine şi înainte de acest proces.


Pentru a crea un logo memorabil, asiguraţi-vă că înţelegeti brand-ul în profunzime. Logo-ul ar trebui să aiba un design unic, dar simplu, care să transmită clar un mesaj specific. Ar trebui să fie un logo versatil şi scalabil. Utilizarea fonturilor şi culorilor trebuie să fie specifică personalităţii brandului.

Alege sa lucrezi cu noi pentru a iti creste business-ul. Contacteaza-ne pentru a afla mai multe detalii despre serviciile noastre de creare a logo-ului.

Ideea ta conteaza