Cum sa creezi un landing page perfect - Xposed Agency

Promovare Online

Cum sa creezi un landing page perfect

Ghidul expertilor despre cum sa iti construiesti o pagina de destinatie | Xposed Agency

 

Un landing page este o pagina web mai simpla pe care marketerii o folosesc pentru a redirectiona traficul direct de la bannere publicitare, link-uri si videoclipuri.

De obicei, marketerii folosesc landing page-ul pentru a atinge obiective specifice, pe termen scurt. De exemplu, puteti crea un landing page pentru a promova o oferta pe timp limitat sau pentru a vinde un anumit produs.

Un landing page face parte dintr-o strategie de marketing si nu este singurul lucru de care aveti nevoie pentru a genera mai multe oportunitati sau vanzari. Uneori, solicitati un e-mail in schimbul informatiilor utile, la fel ca un ebook, astfel incat sa puteti construi o baza de date solida de potentiali clienti pe care o alimentati folosind alte tehnici de marketing.

Stiti cum sa proiectati si sa creati un landing page? Pe langa aspectul estetic, exista multe aspecte de care aveti nevoie pentru a crea landing pages perfecte. Ceea ce vom impartasi aici nu este o reteta care sa functioneze pentru toate proiectele de marketing, deoarece fiecare afacere are nevoile sale particulare. Cu toate acestea, exista cateva recomandari si o lista de verificare care va poate ajuta sa aveti succes:

  • Obiective clare, de la obtinerea e-mailurilor clientilor pana la generarea de vanzari, inclusiv conectarea la anumite site-uri web etc.
  • Prezentarea produsului a solutiei de nevoi specifice.
  • Titluri atractive.
  • Generarea de intrebari, la care trebuie sa raspundeti pe aceeasi pagina de destinatie sau prin trimiterea unui e-mail.
  • Grafica explicativa care accepta continutul paginii de destinatie.
  • Call to action, un buton care specifica ce dorim sa faca clientii, intr-o culoare stralucitoare care iese in evidenta. Pot fi cateva butoane, dar nu foarte multe, deoarece acestea pot dezorienta clientii.
  • O strategie de marketing inbound care asociaza continut de valoare, receptionarea de e-mailuri ale clientilor, o strategie de segmentare a clientilor, generarea de continut in functie de clienti si trimitere automata in masa de e-mailuri personalizate 

Puteti transforma o vizita intr-un potential client, folosind instrumentele corecte. Avand in vedere acest lucru, este necesar sa lucrati din greu la generarea de continut valoric, care poate fi consultat pe diferite platforme, cum ar fi inregistrari pe blog, descarcarea de articole, videoclipuri, webinarii, podcast-uri si carti electronice. Dupa ce aveti o strategie clara de generare de continut, este timpul sa definiti platforme ideale pentru a il publica.


Definiti obiectivele afacerii voastre si nevoile dorite vs. nevoile reale

Cand incepeti sa incercati diferite optiuni pe landing page-ul vostru, este important sa incercati cate o modificare pe rand. Incercarea diferitelor schimbari in acelasi timp nu va va permite sa identificati ce functioneaza si ce nu. Da, o sa va ia ceva timp, dar merita sa o faceti, deoarece, daca imbunatatiti ratele de conversie, reduceti si costurile de achizitie.

Dupa ce aveti landing page-ul, trebuie sa redirectionati oamenii catre ea. Urmatoarele tehnici sunt esentiale pentru a redirectiona oamenii catre landing page-ul dumneavoastra:

Blog: locul de intalnire al tuturor cititorilor si potentialilor clienti. Un loc pentru atragerea utilizatorilor. Prin urmare, una dintre cele mai bune metode de a atrage utilizatorii catre landing page-ul dvs. este sa ii redirectionati de pe blogul propriu-zis, creand linkuri catre landing page-ul din articolele blogului. Este mai bine sa faceti o referinta scrisa explicita a produsului pentru a promova achizitionarea acestuia.

Google Adwords: consta in cuvinte cheie ca termeni de cautare pentru a afisa reclama ca rezultat al sponsorilor. Exista cateva variante, cum ar fi reclama Gmail. Cand faceti clic pe ele, aceste reclame interactive se extind la dimensiunea unui mesaj de e-mail si admit video si imagini. Prin urmare, modul optim pentru a atinge o varietate de obiective publicitare. Odata ce utilizatorul extinde reclama, clicurile pe articol vor fi gratuite.

Social Media: dupa crearea de continut, promovati-l folosind social media. In primul rand, faceti cercetari cu privire la potentialii  clienti sau acei utilizatori pcarora doriti sa le vedeti postarile de afaceri. In functie de zona dumneavoastra, acesti utilizatori pot fi gasiti in social media de profesionisti precum LinkedIn. Sau poate, daca cautati o audienta mai mare, trebuie sa utilizati Facebook sau Instagram, mai ales daca doriti sa atrageti utilizatorii pe baza continutului vizual pe care l-ati proiectat.

SEO (optimizarea motorului de cautare): eforturile sunt deseori slabe in pozitionarea paginilor fara sanse de conversie, in schimb concentrandu-se pe paginile de destinatie. Aceste pagini pot fi utilizate pentru a accesa intr-un moment specific (de exemplu, pentru a oferi un produs la vanzare), dar, daca dorim ca aceste pagini sa faca parte din campania dumneavoastra in desfasurare, trebuie sa fie prezente pentru a realiza pozitionarea organica: un nume de domeniu bun, pozitionarea interna si linkurile pop-up pot fi utile.

E-mail: canal direct catre utilizatori care le permite sa adapteze continutul la fiecare consumator si sa obtina mai multe castiguri. Automatizarile pot fi generate si trimise fiind modalitate excelenta  de a trimite informatii catre telefoanele mobile ale utilizatorilor in orice moment.

O agentie de marketing trebuie sa supravegheze toate aceste etape, intrucat sfatul unui specialist este esential. Este imposibil ca o singura persoana sa efectueze cu succes toate aceste etape.


Prin urmare, trebuie sa lucrati cu o agentie de marketing digital si sa planificati o strategie de marketing digital, in special o strategie deinbound marketing, precum si vizualizarea si intelegerea acestei strategii ca un proiect de marketing, alaturi de o campanie strategica, rapoarte statistice publicitare, acestea fiind solutii pentru a materializa campania, atinge obiectivele dorite si incepe  generarea de vanzari.


Alege sa lucrezi cu noi pentru a iti creste business-ul. Oferim atat servicii de Creare Site de Prezentare, cat si de Creare Magazin Online.

Ideea ta conteaza