Engagement: 30 de idei de postari pentru Social Media - Xposed Agency

Promovare Online

Engagement: 30 de idei de postari pentru Social Media

Social Media Content: 30 de idei pentru cresterea engagementului | Xposed Agency

Retelele de socializare continua sa ramana unele dintre cele mai bune modalitati de a va conecta cu publicul vizat si a crea engagement din orice ramura de afaceri.

Stiti ca potentialii dvs. clienti exista pe retelele de socializare, aveti platforma de a ajunge si de a interactiona cu ei, mai aveti nevoie de continutul potrivit.

„Puterea retelelor de socializare este determinata de puterea continutului dvs.”

Intelegem cat de dificil poate fi pentru marketerii social media sa aduca in permanenta idei noi si proaspete, pentru a-si mentine publicul implicat. Asadar, aici va propunem 30 de idei de continut social media care va pot ajuta afacerea sa prospere pe social media.

Aceasta lista de 30 de idei de postari pe retelele de socializare va va mentine strategia de marketing social inspirata mult timp.


Intreaba utilizatorul

In timp ce majoritatea specialistilor in marketing prefera sa o faca la final (atunci cand literalmente nu mai au idei), o fac ca primul lucru din strategia mea de marketing social. Intrebati-va clientii ce tip de continut prefera sa vada pe paginile dvs. de socializare, apoi oferiti-le acest lucru.


Cereti opinii ale utilizatorilor

Daca intentionati sa lansati un nou produs / serviciu sau chiar o campanie de marketing, nu ezitati sa cereti ajutor followerilor. Acest lucru ii va face sa se simta parte a campaniei.


Citate

Citatele inspirationale sau motivationale, cu un indiciu al ideii dvs. de afaceri / produs, fac intotdeauna magie.


Puneti o intrebare

Nu exista o modalitate mai buna de a crea engagement decat de a pune intrebari. Pastrati-le simple si relevante pentru afacerea dvs.


Completeaza spatiile libere

De exemplu: Daca ar trebui sa calatoresc intr-un loc, acesta ar fi:. Acest tip de postare va crea un grad mai mare de engagement.


Impartasesteti reusitele

Acest lucru nu numai ca iti va motiva clientii existenti aiba un engagement mai mare, ci va crea si noi followeri.


Postari pe blog

Daca scrieti o postare noua pe blogul dvs. de afaceri, aceasta este in mod evident in beneficiul utilizatorilor, deci asigurati-va ca o impartasiti si cu followerii.


Sondaje

Desfasurarea unui sondaj este adesea un mod foarte eficient de a stimula engagement-ul in postarile dvs. sociale.


Postari amuzante

Oamenilor le place sa citeasca lucruri amuzante si astfel de postari sunt, de asemenea, cunoscute pentru a crea un engagement sanatos sub forma de comentarii.


Postari despre compania dvs.

O modalitate mai buna de a face oamenii sa se simta conectati cu marca dvs. este sa impartasiti postari despre evenimentele, cultura etc. a companiei dvs.


Statistici din industrie

Distribuiti actualizari, date si statistici interesante din industrie.


Postari “behind the scenes”

Clientilor le va placea sa stie ce se intampla in culise in compania dvs. De exemplu un videoclip care impartaseste procesul de construire a unui produs este o modalitate excelenta de a crea engagement.


Re-share

Redistribuirea continutului util si relevant care a fost deja scris de altcineva este un alt mod frumos de a va mentine utilizatorii actualizati.


Repostarea unei postari mai vechi

Uneori, puteti distribui din nou postarile / linkurile vechi de pe site-ul sau blogul dvs. pentru a le oferi o viata noua acestora.


Imperecheati postarile serioase cu postarile casual

Daca credeti ca industria dvs. este prea plictisitoare pentru public, partajati postarile insotite de un GIF sau imagine amuzanta, dar relevanta.


Continut personalizat

Clientilor le place cand brandurile lor preferate ii observa si fac ceva special pentru ei, cum ar fi impartasirea unei oferte personalizate pentru clientii tai fideli.


Continut video

Ai un produs? Care este un mod mai bun de a le spune clientilor despre asta decat un videoclip frumos? Creati unul acum si impartasiti-l clientilor dvs.


Gazduiti postari

Daca scrieti postari pe alte site-uri, impartasiti linkurile cu followerii dvs. 


Impartasiti o fotografie

Cereti-le followerilor sa va ofere o descriere intereanta a fotografiei.


Review-uri ale clientilor

Impartasiti ocazional recenzii si marturii ale fanilor vostri fideli pentru a-i informa pe ceilalti de ce oamenii iubesc marca dvs.


Postati o imagine

Partajati orice imagine casual sau amuzanta sau citat inspirational cu logo-ul marcii atasat la aceasta.


Infografice

Creati si partajati infografice interesante legate de marca dvs.


Postari tematice

O tema sau o serie a unui anumit tip de postari este un alt mod de a atrage fanii.


Tips&tricks

In functie de industria dvs., puteti impartasi sfaturi instantanee pe care adeptii dvs. le-ar putea gasi utile.


Fotografii cu produse

Site-urile foto-centrate, cum ar fi Pinterest si Instagram, sunt cele mai bune locuri pentru a atrage clientii prin partajarea de fotografii frumoase si de inalta definitie ale produsului dvs.


Posteaza un challenge

Provocati-i pe followerii dvs. sa fie implicati. Oamenii adora o provocare, mai ales atunci cand toti ceilalti o fac.


Meme-uri

Pe langa partajarea de imagini obisnuite, puteti posta meme-uri si glume impreuna cu continutul dvs. pe social media.


Fotografii irelevante pentru afacerea dvs.

Totusi, cumva relevante. De exemplu, daca conduceti o afacere cu cafenele, puteti posta sfaturi despre mancare, sfaturi de sanatate etc.


Postati story-uri

Spuneti oamenilor povesti si fapte interesante despre marca dvs. Incepeti cu „Stiati ca” pentru a face lucrurile mai interesante.


Faceti concursuri

Posteaza un concurs legat de brandul tau si incurajeaza oamenii sa se alature acestuia. Nu numai ca va crea engagement, dar va va ajuta si sa obtineti noi followeri.


Alege sa lucrezi cu noi pentru a iti creste business-ul. Oferim atat servicii de Creare Site de Prezentare, cat si de Creare Magazin Online.

Ideea ta conteaza