Trenduri ale shopping-ului online in 2020 - Xposed Agency

Magazin Online

Trenduri ale shopping-ului online in 2020

trenduri ale shopping ului online in 2020

Pe masura ce intreprinderile experimenteaza si incearca sa ofere consumatorilor ceea ce doresc, spatiul de vanzare cu amanuntul online se schimba rapid. Daca sunteti in cautarea de idei pentru a va imbunatati si extinde propria afacere de retail online, consultati la ce va puteti astepta in tendintele de comert electronic din 2020.

 

Accentul pe simplitate

Multe brand-uri au îmbratisat minimalismul, ceea ce le permite sa se concentreze pe perfectionarea unui produs de baza. De asemenea, se îndeparteaza de suprasolicitarea alegerilor – ideea ca accesul la prea multe alegeri face ca procesul decizional sa fie mai dificil si mai putin satisfacator – ceea ce poate fi o usurare pentru consumatori.

O imagine de simplitate reprezinta mult mai mult decat ofertele de produse si identitatea mărcii. Aceasta abordare neclintita, de baza, se aplica si la proiectarea site-urilor web, care s-a dovedit ca ajuta la cresterea vanzarilor in comertul electronic.

Doar pentru ca un brand incepe doar cu unul sau doua produse, nu inseamna ca trebuie sa mentina acea oferta limitata. Multe marci au început  intr-un mod mai minimalist, dar s-au ramificat si si-au marit catalogul pe baza feedback-ului utilizatorilor.


Mai mult Influencer Marketing – in special pe Instagram

Unul dintre cele mai eficiente moduri de expunere a oamenilor la afacerea dumneavoastra de comert electronic este prin influencer marketingul, angajarea unor lideri dintr-o industrie specifica pentru a partaja produsele si mesajul marcii dumneavoastra cu un public cheie. De ce? Pentru ca functioneaza.

Consumatorii cauta recomandari despre produse de la influenceri aproape de cate ori o fac de la prieteni, potrivit unui studiu care a constatat ca 49% dintre consumatori privesc influenceri atunci cand iau decizii privind produsul.


Utilizarea de conținut generat de utilizator pe rețelele de socializare

Brandurile profita de parteneriate cu influenceri de ceva timp, iar acum mai multi descopera unul dintre cele mai mari beneficii ale campaniilor de social media: continut generat de utilizator (UGC). Fotografiile si videoclipurile pe care utilizatorii de social media le împartasesc despre marci pot fi un teren fertil pentru continut unic si captivant.

Acest tip de continut aduce autenticitate marcilor, deoarece le permite consumatorilor sa vada cum oamenii reali – nu modelele, celebritatile sau alti adepti – folosesc efectiv un produs care ajuta la luarea deciziilor de cumparare. De fapt, peste 64% dintre utilizatorii de social media vor cauta UGC inainte de a face o achizitie, iar videoclipurile UGC obtin de 10 ori mai multe vizualizari decat continutul marcii.


Experiente de shopping personalizate

Crearea unei experiente mai personalizate online s-a dovedit ca stimuleaza veniturile cu pana la 10%, deoarece ajuta consumatorii sa simta o conexiune cu marca si poate simplifica experienta de cumparaturi online.

Sephora face asta altfel. Brandul de frumusete face recomandari personalizate ale produselor prin e-mail pe baza achizitiilor anterioare ale clientilor si a istoricului de navigare si prezinta oferte exclusive abonatilor.


Raspunsul consumatorilor la materiale video

In 2019, materialele video au aratat ca pot creste ratele de conversie, cu 62% dintre consumatori spunand ca urmaresc recenziile produselor inainte de a face o achizitie. Daca nu profitati deja de acest lucru, 2020 ar putea fi un an bun pentru a incepe.

Transmiterea videoclipurilor pe pagina dumneavoastra de pornire poate fi, de asemenea, o modalitate buna de a atrage atentia clientilor.


Afacerile ar trebui sa-si optimizeze strategia digitala pentru conversie

Indiferent ce vindeti, este posibil sa aveti concurenti. A ramane in fata lor inseamna nu numai sa primiti mai multi clienti potentiali pe site-ul vostru, ci si sa ii convertiti odata ce sunt acolo.

Optimizarea conversiilor este o preocupare din ce in ce mai mare in 2020, deoarece intreprinderile urmaresc sa-si finalizeze paginile de produse si sa se asigure ca produsele lor ies in evidenta pe caile de marketing multicanal. Aceasta ar putea include reclame dinamice pe Facebook, anunturi de cumparaturi pe Google sau eforturi de marketing digital la fata locului.


Cantariti-va optiunile: decideti daca un trend aduce un plus afacerii dumneavoastra

Lista de mai sus reprezinta cateva dintre cele mai importante tendinte de comert electronic care credem ca vor conduce si/sau vor afecta comertul si comertul cu amanuntul in anul viitor. Cu toate acestea, asta inseamna ca trebuie sa ne aruncam in spirala oricarui trend?

Nu orice tendinta este potrivita pentru fiecare afacere. In timp ce unele vor oferi o valoare adaugata imensa, altele ar putea fi in contact cu publicul dumneavoastra particular sau ar putea fi prea costisitoare pentru a le implementa pentru ca intreprinderea dumneavoastra sa mentină un ROI rezonabil.

Stiind ce trenduri se potrivesc afacerii dumneavoastra se rezuma la a va cunoaste clientii, vertical, si concurentii intainte si inapoi. Apoi puteti lua decizii in cunostinta de cauza pentru a merge mai departe.


Concluzie

Mai este mult din 2020, asa ca suntem incantati sa vedem ce idei noi vor aparea in comertul electronic si cu amanuntul pe masura ce anul (si deceniul!) progreseaza.

Desi acestea sunt principalele tendinte de comert electronic pe care le vedem cu impact asupra industriei, exista ince multe altele ce asteapta pentru momentul lor. Dronele de livrare vor transforma cerul intr-un zumzait al comertului constant? Recunoasterea faciala din magazine se va conecta la datele de cumparaturi ale clientilor online? Transportul de o zi va deveni noul standard? Timpul va spune. Suntem nerabdatori sa vedem ce va aduce 2020.


Te intereseaza sa-ti cresti afacerea cu o Aplicatie Mobila? Contacteaza-ne sa discutam despre ideea ta!

Ideea ta conteaza