Trendurile in materie de logo design pe care nu le poti ignora in 2020 - Xposed Agency

Design

Trendurile in materie de logo design pe care nu le poti ignora in 2020

Trendurile in materie de logo design pe care nu le poti ignora in 2020| Xposed Agency

Pentru o marca sau o companie, logo-urile sunt mai importante ca niciodata. Asa cum a spus Rachel Zoe, „Stilul este un mod de a spune cine esti fara a fi nevoie sa vorbesti”. Aceste trenduri de logo design pentru anul 2020 va vor oferi idei mai bune pentru logo-ul unei companii noi sau vechi. Haideti sa le descoperim!

Logo design-ul este ceva care implica multa utilizare a creativitatii si, atunci cand vine vorba de creativitate, schimbarea este inevitabila. Tendintele de logo design se schimba constant, noi modele apar rapid si multe modele vechi revin cu o nota noua de modernism.

Deoarece ideile sunt limitate, am vazut, de asemenea, cateva tendinte noi inspirate de modelele de logo existente sau chiar vechi – ceea ce nu este deloc un lucru rau. Tot ce avem nevoie este un design perfect.


Top 12 trenduri de logo design pe care trebuie sa le stii

Sa aruncam o privire asupra celor mai populare 12 trenduri de logo design din acest an. Vezi daca poti gasi designul tau preferat printre acestea.


Spatii umbrite

In ultima vreme vedem o multime de logo-uri care au linii (dungi) care trec strans una peste alta fara a se atinge sau fuziona, iar decalajul dintre ele este umplut cu o umbra abrupta.


Litere rupte

Arata frumos si palpitant in acelasi timp. Luati exemplul logo-ului marcii „Fuzzie”. Este o aplicatie de cadouri de la Bravo. Literele, precum si imaginea ursului de plus, sunt rupte, iar logo-ul arata uimitor. Ei bine, Fuzzie nu este singura companie care foloseste un logo cu litere rupte.

Multe start-up-uri si companii, inclusiv Openly, BDO, Scala, etc. prezinta litere rupte in logo-ul marcii lor.


Design minimalist

Multe marci prefera designul de logo simplu si minimalist in locul logo-urilor complexe si bogate vizual. Acesta este realizarea scopului real al unui logo, care este de a le spune clientilor ce face compania dvs. de fapt. Semnificatia si ideea marcii se reflecta in logo-ul in sine.


Nuante colorate

Nuantele au fost intotdeauna populare pentru proiectarea scopului. Designerii de logo continua sa experimenteze cu nuante pentru a veni cu modele noi, mai atractive si mai creative. Avem aici cele mai recente exemple de nuante de creativitate. Este sub forma de culoare in crestere – un singur logo cu diferite nuante ale aceleiasi culori intr-o maniera cu adevarat atractiva.


Logo-uri desenate de mana

Multe marci prefera in continuare simplitatea si cauzalitatea logo-urilor desenate manual. Aceste sigle sunt deosebit de populare in randul restaurantelor, pub-urilor si altor companii din industria alimentara, unde distractia este o parte importanta a strategiei de marketing. Logo-urile lor sunt concepute cu scopul de a reflecta caldura, distractia si credibilitatea, asa cum a promis marca. Logo-urile desenate manual au fost foarte populare in 2016 si au devenit, si mai mult, anul acesta.


Cropping

Multe companii experimenteaza conceptul de modele decupate care implica utilizarea doar a unei parti din textul necesar pentru a intelege numele. Aruncati o privire la noul logo decupat al Diet Coke, care contine doar o parte a denumirii reale a marcii, dar indica in mod clar la ce (sau cine) se refera. Pare unic, nu-i asa?


Suprapuneri simple

Unele modele unice, cum ar fi noul logo MasterCard si logo-ul MetLife, sunt exemplul perfect al designurilor de logo simple, dar complete. Acestea constituie doua figuri geometrice identice care se suprapun partial. In timp ce imaginile reprezinta mesajul marcii, textul de mai jos contine pur si simplu numele marcii. Cifrele suprapuse indica, de asemenea, atributul de transparenta al organizatiei respective.


Inteles ascuns

Modelele de logo care contin o semnificatie sau o figura ascunse vor fi intotdeauna populare, indiferent de situatie. Trebuie sa fi folosit serviciile FedEx la un moment dat sau altul. V-ati uitat vreodata la logo cu atentie? Ceea ce vedem in mod normal este un logo text cu numele FedEx Express cu litere colorate. Dar literele „E” si „x” sunt asezate astfel incat sa se formeze o sageata in spatiul dintre ele. Reprezinta serviciile expres ale companiei.


Logo-uri multicentrice suprapuse

Deoarece dungile au fost deosebit de populare in 2020, nu puteti rata logo-urile cu dungi rotunde si, in special, cele cu cercuri care se suprapun reciproc. Acest tip de logo-uri pot fi folosite pentru a arata un fel de radiatii in marca si impactul diferitelor lucruri unul asupra celuilalt, cum ar fi valurile care cresc atunci cand pietricele sunt aruncate in apa.


Logo design geometric

Cand geometria intalneste designul, veti obtine logo-uri care sunt unice si care reprezinta in mod clar deviza marcii in cei mai simpli termeni. Vedeti sigla Street Kitchen care foloseste forme geometrice pentru a indica numele marcii si ce inseamna. Logo-ul a fost proiectat de Charlie Smith Design.


Logo-uri flexibile

Simplificand cuvintele companiilor, atunci cand vine vorba de crearea logo-ului marcii, abordarea unica nu functioneaza bine pe diverse platforme. Companiile doresc sa personalizeze logo-urile companiei, sa utilizeze mai multe variante ale aceleiasi sigle pentru un set diferit de public pentru a mentine o relatie unica cu fiecare segment de clienti in 2020.


Tipografie puternica

Cu fiecare an care trece, designerii au facut alegeri indraznete atunci cand vine vorba de alegerea fonturilor pentru designul siglei. In 2020, designerii fac tot posibilul cu fonturi in fata, in timp ce creeaza sigle pentru marci populare. Sunt disponibile mai multe fonturi puternice din care designerii sa aleaga, astfel incat sa poata crea un logo izbitor, reflectand foarte bine personalitatea marcii.


Alege sa lucrezi cu noi pentru a iti creste business-ul. Oferim atat servicii de Creare Site de Prezentare, cat si de Creare Magazin Online.

Ideea ta conteaza